Kotona 897D, LDG:n FT-Panel, Yaesun SP-8 kaiutin, Signalink ja Yaesun MD-100 pöytämikki. Kyllä tuolla pärjäilee.
Reissukäytössä ehdottomasti 897D mutta isolla erillisellä akulla, 897D omat akut ovat lähinnä vitsi (sama 817 kanssa).
Jos jotain sisäisiä akkuja meinaisi käytellä niin lipot tilalle.
Search found 7 matches
- 11.04.2013 23:48
- Forum: Radioamatööriradiot- ja taajuudet
- Topic: Yaesu F-897D vai FT-450D ?
- Replies: 3
- Views: 18971
- 11.04.2013 23:45
- Forum: Tekniikkaa
- Topic: SWL: Ten Tec model 1254
- Replies: 2
- Views: 17184
Re: SWL: Ten Tec model 1254
Ei kokemuksia, odottelen vieläkin samaista kittiä, toimitusvaikeuksia (laiskuutta) amerikan kaverilla.
Päivitellään tuntemuksia jos/kun saan joskus kitin ja sen rakenneltua.
Päivitellään tuntemuksia jos/kun saan joskus kitin ja sen rakenneltua.
- 11.07.2012 09:31
- Forum: Tekniikkaa
- Topic: HAM: TP-Radiot ja niiden modifiointi 70 MHz:lle
- Replies: 21
- Views: 211945
Re: HAM: TP-Radiot ja niiden modifiointi 70 MHz:lle
TP-radio on ihan uusi tuttavuus tälläiselle märkäkorvalle, olisiko antaa linkkiä/kuvaa kys. radioon? 
- 08.03.2012 07:29
- Forum: Radioamatööriradiot- ja taajuudet
- Topic: Baofeng UV-3R Kylmäkangistus
- Replies: 9
- Views: 39348
Re: Baofeng UV-3R Kylmäkangistus
Joo ei tietoa mahtiresetistä, toivoin että pelkkä konffisten palautus saisi baon tolkkuihinsa
Lykkyä palautukseen!
- 07.03.2012 11:11
- Forum: Radioamatööriradiot- ja taajuudet
- Topic: Baofeng UV-3R Kylmäkangistus
- Replies: 9
- Views: 39348
Re: Baofeng UV-3R Kylmäkangistus
Kyllä 409:n kanssa ainakin takuu asiat toimii. Itsellä hajosi kentästä mittaavaa taajuslaskuri ja sinne lähti hiukan pelko sydämessä paketti takaisin mutta takaisin tuli uusi ja hieman paranneltu revisio :) Onko kukaan kokeillut tokenisiko baofeng uudelleenohjelmoimalla, vanhoja konffitiedostoja saa...
- 21.10.2011 12:14
- Forum: Tekniikkaa
- Topic: SWL: Ten Tec model 1254
- Replies: 2
- Views: 17184
SWL: Ten Tec model 1254
Löytyykö kokemuksia kyseistä vastaanottimesta? Odottelen vielä omaa kittiäni USA:sta ja mm.
parannusehdotukset / modifikaatiot kiinnostaa!
http://www.mtechnologies.com/tt1254/1254.htm
parannusehdotukset / modifikaatiot kiinnostaa!
http://www.mtechnologies.com/tt1254/1254.htm
- 21.10.2011 12:11
- Forum: Radioamatööriradiot- ja taajuudet
- Topic: Tehopiiska taajuusalueille 4m & 70cm
- Replies: 0
- Views: 13122
Tehopiiska taajuusalueille 4m & 70cm
Hei, olisiko jollain ehdotuksia löytyykö parempia piiskoja kyseisille dualbander kapuloille?
2m/70cm kapuloissa olen käyttänyt comet sma24 piiskaa, mutta se tuskin on yhteensopiva 4m/70cm kapulaan?
Terveisin
Mikko
2m/70cm kapuloissa olen käyttänyt comet sma24 piiskaa, mutta se tuskin on yhteensopiva 4m/70cm kapulaan?
Terveisin
Mikko